سید ابراهیم رئیسی

عملکرد دولت رئیسی در 1400/6/14

مقدمه

به نام خدا
از لطف نگاه شما خرسندیم!


استاد احسان عبادی تصمیم گرفتند یادداشت هایی به عنوان یادداشت های روزانه دولت رئیسی ارائه دهند. ایشان مصمم هستند تا پایان کار دولت این کار را انجام دهند. ان شاءالله با یاری و انتشار این یادداشت ها به دست شما عزیزان این امر حاصل می شود.
از اینکه در نشر این محتوا ها ما را همراهی میکنید بسیار ممنونیم. اجرتان با صاحب الزمان (عج)…


✳️ یادداشت های روزانه دولت رئیسی 10

📅 یکشنبه ،14 شهریور

1️⃣ رئیس‎جمهور، «فرهاد رهبر» را به عنوان دستیار اقتصادی، «صولت مرتضوی» را به عنوان معاون اجرایی و «میثم لطیفی» را به سمت رئیس سازمان اداری منصوب کرد .
👈 ان شالله که این افراد در این پست ها موفق باشند و برای کشور کار کنند ، فعلا اظهار نظری درباره مثبت یا منفی بودن این انتصابات نمی کنیم چرا که باید زمان بگذرد تا بتوان نظر داد

2️⃣ افای #رئیسی در گفت‎وگو با ماکرون رئیس جمهور فرانسه: ما با مذاکره مفید مخالفتی نداریم اما برنامه و نتیجه مذاکره باید لغو تحریم‎ها علیه ایران باشد، مذاکره برای مذاکره بی‎فایده است. درمورد افغانستان بهترین کار این است که اجازه دهیم مردم این کشور برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

👈 خیلی واضح و صریح موضع ایران را بیان فرمودند ، همان چیزی که بارها و بارها رهبری فرمودند ، اصل مذاکره ایرادی ندارد، اما مذاکره ای که دنبال باج گیری از کشور باشند و تحریمی لغو نشود ، عملا بی فایده است.

3️⃣ موافقت رئیس‌جمهور با اختصاص سهام عدالت برای جاماندگان

🔹رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: رئیس‌جمهور با اختصاص سهام برای جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال و ارجاع موضوع به سازمان برنامه‌و‌بودجه موافقت اولیه داشته است.
👈 خداراشکر ، خیلی از مردم عزیز ما در سری قبل سهام عدالت نتوانستند ثبت نام کنند و دولت #روحانی هم به بهانه های مختلف از ثبت نام آنها سر باز می زد ، اما این دولت مثل اینکه تصمیم بر ثبت نام آنها دارد، الحمدلله

4️⃣ امرور استعفای آقای قاضی زاده هاشمی از مجلس، اعلام وصل شد ، البته هنوز موافقت نشده است.
اینکه در کدام پست دولتی می خواهند بروند و آیا مثبت است یا نه را ان شالله بعدا اعلام می کنیم.

ان شالله هرچه رقم می خورد، خیر ملت باشد


کمک به انتشار محتوا

پیشنهاد می شود یادداشت های روزانه دولت رئیسی را با هشتگ های مرتبط در فضای مجازی پخش کنید.
خدا همراهتان باد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احسان عبادی

احسان عبادی

از اساتید مهدویت و تاریخ و کلام جدید، مولف کتاب و سخنران کشوری

فهرست مطالب