متن شبهه👇

استاد هر شیعه علی (ع) آرزوشه جزو یاران امام زمان (عج) بشه چکار کنیم لطفا راهنمایی کنید؟

پاسخ شبهه👇

👌🏻این سوال را از خود آیت الله بهجت زیاد می‌پرسیدند و ایشون همان انجام واجبات و ترک گناهان را سفارش می کرد. یعنی باور کنید دستورالعمل های خاص یا اعمال عجیب و غریب نیاز نیست، همین انجام واجبات در کنار ترک گناهان عالیه، رشد معرفتی و علمی هم عالیه.

👈🏻ما شیعیان مون و بچه مذهبی هامون الان زیاد سرگرم فضای مجازی شدند، فضای مجازی مهمه نمیگم نباشه اما میگم اینجوری در فضای مجازی💻 کار کنید پیشنهاد می دهم، برویم کتاب بخوانیم در طول روز یک ساعت، دو ساعت، بنا بر توانایی فرد، بعد خلاصه کتاب را بگیریم و بیاریم در فضای مجازی نشرش بدهیم، یک کار تولیدی کنیم چرا می‌خواهیم همیشه مصرف کننده باشیم⁉️ تازه اگر مصرف کننده درست باشیم!
❌چون بعضی از ماها الکی میریم در کانالها میچرخیم، اگر مصرف کننده درست باشیم باز خیلی خوبه. منظورم اینه که این جوری از فضای مجازی استفاده کنیم، کانال های بیخود و مسخره را حذف کنیم، کانال خبری خوبه، خودم کانال فارس‌نیوز، هم کانال خبر فوری 📲 را دارم این دو کانال با رویکرد خبری هست و برای اخبار مهم به این دو کانال رجوع می کنم و تا به حال هم اخبار خوب و معتبری دادند و خیلی کانال های دیگر را کم دارم، اینطوری نیست که بخوام کانال زیاد داشته باشم.

🔰بعد بیاییم کتاب‌هایی را که خوندیم در فضای مجازی نشر بدیم تولید محتوا کنیم اینجوری می شویم سرباز امام زمان (ع)، فقط مصرفی نباشیم! تولید علم، این علم افزایی برای📚 یاری امام زمان خیلی مهم است و در خیلی جاها از آن غفلت شده، تو خیلی جاها در بحث سربازی امام زمان فقط بحث های معنوی آقا دعا بخوان و نماز و خودسازی اشاره شده.. اینها خوبه همه اینا باشه اما در کنارش این بُعد علم افزایی هم باید داشته باشیم که حضرت آقا این همه به جوانها توصیه میکنند.

بازگشت به لیست شبهات

پاسخ دهنده: احسان عبادی

پاسخ دهنده: احسان عبادی

جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق، مولف کتاب و سخنران کشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگویی به شبهات
عنوان
شبهه

چگونه از یاران امام زمان باشم؟!

نظرسنجی
جدیدترین شبهات