طرح بزرگ #همه_صحیفه_خوان_شویم

💠💠💠

✳️ با سلام خدمت همه شما عزیزان و بزرگواران

✳️ یکی از گنجینه های عظیمی که در دست شیعه قرار دارد ، صحیفه سجادیه است ، کتابی که به زبور آل محمد(ص) و خواهر قرآن ، شهرت دارد.
کتابی که پر از معارف و گنجینه های ناب است که اگر کسی آن را خوب بخواند ، هم دین خود را کامل می کند ،هم سیاست خود را و هم دنیای خود را و هم تمام زندگی خود را…

✳️ نمی دانیم خود شما عزیزی که دارید این متن را می خوانید ، چقدر با این کتاب آشنایی دارید و چند بار آن را خوانده اید ، حیف است چنین کتاب عظیمی در بین ما باشد و ما استفاده نکنیم ، دشمنان ما آن را بارها خوانده اند و از آن بهره گرفته اند ، اما ما بعنوان شیعه امام سجاد (ع) ، شاید حتی 5 دعای آن را هم نخوانده باشیم ، چه برسد به همه دعاهایش و کل کتاب…

✳️ مطمئن هستیم اگر بدانید این کتاب چه گنجینه عظیمی است ، حتما آن را هر روز مطالعه می کنید و البته آه حسرت هم خواهیم کشید که چرا زودتر به آن رجوع نکرده اید.

✳️ استاد احسان عبادی ، از اساتید مهدویت و معاونت آموزش بنیاد مهدویت مازندران و مدیر موسسه مهدویت مهدی موعود(عج) ، سنت احیای صحیفه سجادیه خوانی را با عنوان #همه_صحیفه_خوان_شویم در این موسسه ،راه اندازی کرده اند و ما هم قصد داریم در این کانال ، صوت های شرح صحیفه سجادیه به زبان کاملا ساده و قابل فهم برای همه را قرار دهیم.

✳️ استاد عبادی با سابقه تفسیر ساده و آسان ادعیه ای مثل زیارت عاشورا ، دعای معرفت ، زیارت جامعه کبیره ، زیارت آل یس ، دعای عهد ، نهج البلاغه و مناجات خمس عشر ، این بار برای اینکه شما عزیزان با زبانی ساده با معارف بلند صحیفه سجادیه آشنا شوید ، دست به تفسیر این کتاب بزرگ در دو سطح زده اند.

💠 سطح مقدماتی

💠 سطح تکمیلی
که ما ان شالله ابتدا از صوت های سطح ساده را بارگزاری می کنیم و بعد از بارگزاری کامل ، صوت های سطح تکمیلی و پیشرفته تر را قرار خواهیم داد.

💠 اما از آنجائیکه مناجات مهم و بسیار مهم خمس عشر هم از زبان مبارک امام سجاد (ع) است ، ابتدا تفاسیر این دعا را قرار می دهیم تا با لحن و زبان دعایی امام سجاد آشنا شوید و با این مناجات مهم هم انس بگیرید.

سپس شروع به قراردادن صوت های صحیفه سجادیه خواهیم کرد.

✳️ ما را در این سنت بزرگ یاری کنید که ان شالله همه از شفاعت امام سجاد (ع) بهره مند گردیم.

 

اما نحوه شرکت در این طرح

 

💠💠💠

✳️ نحوه شرکت در طرح بزرگ #همه_صحیفه_خوان_شویم

✳️ این طرح ، ایده گرفته شده از طرح نهضت نهج البلاغه خوانی استاد مهدوی ارفع بوده است ، با خود گفتیم وقتی نهضت نهج البلاغه خوانی توسط استاد ارفع ، شکل گرفت ، چقدر خوب است که نهضت صحیفه سجادیه خوانی هم راه بیافتد.

✳️ الحمدلله عزیزان زیادی در کار صحیفه سجادیه زحمت کشیدند ، یعنی ما نفر اول نیستیم ، اما ما سعی داریم با بیان ساده و کاملا قابل فهم برای همه ، این کار را انجام دهیم تا همه مردم با این کتاب بزرگ از مردی بزرگ ، آشنا شوند.

✳️ عزیزان در هر شهری که هستند ، نیرو جمع کنند ، از یک نفر تا چندین نفر و کار را شروع کنند.

✳️ جلسات را به صورت هر چندوقت یکبار برگزار کنند در هر مکانی که پیش آمد ، از مسجد جامع شهر یا حسینیه های شهر یا حتی محیط پارک ، و در آن از طریق صوت های استاد عبادی ، پیش بروند و کم کم مناجات خمس عشر را برای شروع کار ، تمام کنند. حتما که نباید موسسه داشته باشید تا این حلقه های معرفتی را تشکیل دهید ، در هرجایی میشود دور هم نشست و شروع کرد.
بعد از اتمام مناجات خمس عشر ، شروع کنند به دوره کردن مباحث صحیفه سجادیه که ما به مرور آن را بارگزاری می کنیم ، البته در #سطح_مقدماتی .

✳️ به هیچ عنوان ، حلقه های معرفتی هر شهری ، نباید مختلط باشد و حلقه برادران و خواهران باید جدا باشد.

✳️ عزیزانی که در هر شهری هستند و می خواهند رابط موسسه ما شوند در شهر خودشان برای برگزاری این طرح با نام
#همه_صحیفه_خوان_شویم ، باید به آقای محسنی ، دبیر اجرایی این طرح ، تماس بگیرند.

✳️ با این شیوه ، نیروهای مومن هر شهر همدیگر را به خوبی پیدا می کنند و می توانیم کم کم نیروی عظیمی از جوانان مومن انقلابی پدید بیاوریم.

✳️ عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر یا اعلام رابط شدن در شهرشان ، با شماره  آقای محسنی  به شماره 09387543716 تماس بگیرند.

✳️ ما انشالله صوت های استاد را به صورت متن هم در می آوریم تا شما راحت تر بتوانید آن را ارائه دهید.

✳️ از شما می خواهیم این طرح بزرگ را راه بیاندازید در شهر خودتان ، ما قطعا تا آخر حامی شما خواهیم بود ، هر چند که حامی همه ما خود امام سجاد (ع) باشد ان شالله ، تا بتوانیم با این طرح ، ایشان را هم از غربت بیرون بیاوریم و بیشتر برای مردم آشنا کنیم.

💠 ستاد طرح بزرگ #همه_صحیفه_خوان_شویم 💠

@ehyayesahifeh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احسان عبادی

احسان عبادی

از اساتید مهدویت و تاریخ و کلام جدید، مولف کتاب و سخنران کشوری

فهرست مطالب
آمار سایت
  • 0
  • 32
  • 10,272