بیانیه علیه منتقدین استاد رائفی پور

123با سلام
با سلام و درود محضر امام عصر ارواحنا فداه و نایب بر حقش امام خامنه ای و سلام محضر شهدای ایران زمین
عرصه مهدویت و امام زمان شناسی، عرصه ای بس خطیر و بزرگ است که وارد شدن و نظر دادن تخصصی در آن کاریست بس بزرگ و البته توفیقی است به عامل آن.
متاسفانه از گذشته تا بحال داشتیم افرادی که ابتدا در پوشش دلسوز وارد این عرصه شدند اما در نهایت به دلیل عدم تخصص کافی و فقدان علم مهدویت، به کژراهه رفتند که انشاالله ما جزو آنان نباشیم.
از طرفی باید این حدیث امیرالمومنین(ع) را یادآور شویم که فرمودند
دو گروه پشت مرا شکست ؛ یکی عالمان پرده در و بی مبالات و دیگر جاهلان زاهد پیشه و متعبد
و اما…
امروزه و با بیشتر شدن و علنی تر شدن نقشه های دشمنان تشیع و امام زمان(عج)، افراد دلسوز و پاکی ، احساس خطر کرده اند و وارد میدان عمل شده اند و جانانه و مخلصانه در راه تحقق جامعه مهدوی و زمینه سازی برای ظهور تلاش می کنند که انصافا باید به آنها دست مریزاد گفت و از خدا طلب خیر بیشتر برای آنان کرد.
یکی از این عزیزان جناب استاد علی اکبر رائفی پور هستند که چند سالیست در عرصه مهدویت قدم نهاده اند و انصافا هم دارند خوب کار می کنند و کم ترین ثمره کار ایشان، آَشنایی عده زیادی از جوانان این کشور با امام زمان(عج) بوده است.
اما در این میان عده ای هستند که دارند مغرضانه یا جاهلانه ، مانع کار این استاد عزیز می شوند و به تعبیر امروزی، چوب لای چرخ ایشان می گذارند.
ابتدا باید این نکته را متذکر شویم که استاد رائفی پور هم ، مثل همه انسان ها، ممکن است اشتباهی بکند و بعضی از حرفهایش اشتباه باشد، اما آیا باید به صرف چند اشتباه، باید آن را پرچم گمراهی کرده و ایشان را مشکوک و بی سواد و … بخوانیم؟؟؟؟
مگر سخنرانان بزرگ کشوری ما تا بحال در حرف هایشان اشتباه نداشته اند؟؟؟
مگر دانشمندان و اندیشمندان ایرانی و خارجی ، تا بحال اشتباه نداشته اند؟؟؟
این چه رویه ای است که در جامعه ما راه افتاده که هر کسی که می خواهد به امام زمان(عج) خدمت کند، یه عده ای خشک مغز به راه می افتند و تا او را زمین نزنند آرام نمی نشینند؟؟؟
آیا واقعا این کارها مورد رضایت آقا ولی عصر(عج) است؟؟؟
مگر چند نفر در این کشور داریم که دارند برای جوانان، از مهر و محبت آقا و دشمن شناسی مهدوی می گویند؟؟؟
که حالا بیائیم و با هزاران انگ و تهمت و بی تقوایی، این بزرگواران را از راه بیرون کنیم؟؟؟
به قول معروف وقتی نمی توانی آب بیاوری، کوزه دیگران را هم نشکن!!!
این جانب احسان عبادی،مدیر مرکز مهدویت کانون تبلیغاتی اهل بیت قائمشهر و اعضای این مرکز، عاجزانه از منتقدین آقای رائفی پور می خواهیم انتقادهای تخریبی را رها کنند و بیشتر از این به تلاش های یک انسان مخلص ، خدشه وارد نکنند و بگذارند ایشان با خیال راحت و بدون دغدغه، با همکاری موسسه مصاف و اعضای مخلص آن، به کارهای مهدوی و آخرالزمانی خود بپردازند و جوانان این مملکت را هرچه بیشتر با آقا امام عصر (عج) آشنا کنند و ان شاالله در این راه پر فیض ، به شهادت برسند
و فردای قیامت در زیر لوای حضرت حجت(عج) و مادر گرامی شان باشند، انشالله
و در توصیه پایانی خودم به منتقدان ایشان می گویم اگر انتقادی دارید، با خود ایشان در میان بگذارید تا خودشان برای شما رفع شبهه کنند، نه اینکه در تریبون های مختلف، بی تقوایی کرده و در غیاب ایشان، روی به تخریب این استاد عزیز بیاورید.
مرد آن است که رو در رو بجنگد، نه اینکه از پشت خنجر بزند.
در پایان از خدای متعال برای این استاد عزیز و اعضای محترم موسسه مصاف، آرزوی رسیدن به آروزهای بزرگ را می کنیم و از خدا خواستاریم به نحو احسن در راه آقا تلاش کنند و ذره ای از این راه ، منحرف نشوند
آمین

احسان عبادی، مربی بنیاد مهدویت
و جمعی از اعضای مرکز مهدویت کانون تبلیغاتی اهل بیت (ع) شهرستان قائمشهر

4 پاسخ

  1. سلام.من از سال 88 سخنرانی های استاد رو گوش میدم و تا حدودی به مدل فکری ایشان احاطه دارم و حتی بعد از اینهمه شنیدن سخنرانی در حرم امام رضا از آیت الله قزوینی(مدیر شبکه ولایت)سوالی راجب ایشون پرسیدم که ایشون در جوابم گفتن اگه بخوایم به ایشون نمره بدیم نمره ایشون 19 هست(طبیعی هست چون معصوم نیستن)من تغییر زندگیم رو مدیون ایشون هستم و حتما حتما سخنرانی های:نماز(کلیپ ده دقیقه ای) / راز هستی/مدیریت زمان/کشتی نوح(ع) رو به دقت گوش کنین.وظیفه ای بود تا این چند خط رو بنویسم که ادا شد.یا علی مدد

  2. استاد رایفی پور عالی هستند و اجرشان اینشاا با خود اقا امام زمان. دشمنان اسلام می خواهند دلسوزان واقعی دین و انسانیت را ضربه بزنند غافل از این کن خود اقا اامام زمان حامی استاد رایفی پور اینشا ا… هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احسان عبادی

احسان عبادی

از اساتید مهدویت و تاریخ و کلام جدید، مولف کتاب و سخنران کشوری

فهرست مطالب
آمار سایت
  • 0
  • 143
  • 8,286